Primăria Moldova Nouă pune la dispoziția cetățenilor utilajele și vehiculele din gestiune!

Primăria Moldova Nouă pune la dispoziția cetățenilor utilajele și vehiculele din gestiune! Care sunt pașii de parcurs pentru închiriere?

Săptămâna trecută, aleșii locali au aprobat, în cadrul ședinței ordinare de la sfârșitul lunii, proiectul de hotărâre care vizează tarifele de închiriere pentru utilajele și vehiculele aflate în gestiunea Primăriei orașului Moldova Nouă venind astfel în sprijinul cetățenilor pentru desfășurarea unor activități specifice.

Iată câteva moduri concrete în care aceste utilaje vin în sprijinul comunității:

•⁠ ⁠reduc timpul și efortul fizic necesar pentru lucrări precum săpături, curățări, transport/manipulare materiale voluminoase;

•⁠ ⁠fac posibilă realizarea unor lucrări mai mari pe care cetățenii nu le pot face în lipsa utilajelor și vehiculelor necesare;

•⁠ ⁠creșterea siguranței în privința anumitor intervenții.

Tarifele de închiriere pentru utilajele și vehiculele aflate în gestiunea Primăriei au fost aprobate după cum urmează:

•⁠ ⁠pentru tractor mare cu remorcă marca DEUTZ-FAHR, nr. înregistrare CS 06 XPG: 150 lei/oră, în intervalul orar 07.00-15.00, în zilele de luni-vineri;

•⁠ ⁠pentru tractor mic cu remorcă marca HATTAT C3080, nr. înregistrare CS 056: 150 lei/oră, în intervalul orar 07.00-15.00, în zilele de luni-vineri;

•⁠ ⁠încărcător frontal (volă) marca KRAMER 5055 nr. înregistrare CS 910: 150 lei/oră, în intervalul orar 07.00-15.00, în zilele de luni-vineri.

Procedura de închiriere este următoarea:

1) Solicitantul va depune o cerere scrisă la Registratura Primăriei orașului Moldova Nouă în care va specifica numărul estimativ al orelor pentru care închiriază utilajul/utilajele, dar nu mai puțin de o oră, locația și activitatea pe care dorește să o execute.
2) Cererea se aprobă de către conducătorul unității. După aprobare, solicitarea este trimisă Serviciului de Gospodărie Urbană care va programa data și ora deplasării utilajului/utilajelor, în funcție de solicitările similare sau de necesitațile autorităților locale care au prioritate exclusivă.

c) Stabilirea tarifului de închiriere, comunicarea valorii către solicitant, care va achita, anticipat, la casierie.

Pentru mai multe detalii, consultați Hotărârea Consiliului Local
nr. 66/25.04.2025 privind aprobarea tarifelor de închiriere pentru utilajele și vehiculele aflate în gestiunea Primăriei orașului Moldova Nouă:
https://primariamoldovanoua.ro/wp-content/uploads/2025/04/66.25.04.2025.pdf

Trimite şi prietenilor

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email